• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Behörighet saknas

HBK

HBK
Inlägg
28.290
Kommun
-Internationell
Det kommer en hel del e-post angående att HBK Intresserade inte har behörighet att läsa i vissa forum ( tex Husbilsplatser) eller inte kan använda en del funktioner (tex Profiler).
Det är Öppet Forum som är tillgängligt för alla och de som anmäler sig som HBK Intresserade kan dessutom bla. skriva i dessa Öppna Forum.
Länkarna på 1:a sidan visar händelser från alla Forum och därför får man ett meddelande om att behörighet saknas om inläggen finns i Forum förbehållet HBK Medlemmar.
För att få tillgång till alla Forum och alla Funktioner måste man bli HBK Medlem.
 
F

F.d. 4853

Guest
Sv: Behörighet saknas

Jag är medlemm i husbilsklubben, men jag kommer kommer inte in på vissa inlägg i forumet.
Kurt Engström
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.833
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Behörighet saknas

Hej Kurt,

Du står fortfarande registrerad som HBK Intresserad och det kan bero på att redovisning från Bankgirot inte har anlänt ännu.
Om du betalat före den 22 Dec så kontakta service@husbilsklubben.se med uppgifter om betalningen samt ditt Namn o Adress så korrigeras felet.
Annars kommer redovisning den 27 vid 22 tiden för inbetalningar under Jul Helgen.

God Fortsättning

/Håkan
 

Wally

HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Växjö
HBK-Nr
82
Medlemskap
2025
Sv: Behörighet saknas

ja vi har samma problem....man kan undra om man är medlem eller inte...
det kanske är bara medlemsavgiften dom vill ha och att ger för bara vissa här i klubben tillgång till det????....
Vi är lite syrak för att vi inte ha till gång till vissa filer eller vad det nu kan vara....
Har vi betalat för lite eller???

MVH
B&G
 

Wally

HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Växjö
HBK-Nr
82
Medlemskap
2025
Sv: Behörighet saknas

Vi kommer inte åt , som kallas : Informationsblad om husbilsplatser bifogad fil 2184. :confused: :confused:

Vi får texen då

Whilma, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
  1. Den vanligaste och troligaste orsaken är att den funktion du försökt använda kräver att du är HBK Medlem
  2. Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
  3. Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.594
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Behörighet saknas

Wilma, tyvärr är det något fel med länken. Länken innehåller dock bara detsamma som du kan läsa på sidan, så du har inte missat någon information.

Åtgärder att rätta felet pågår.
 

Anders och Lotta

HBK Medlem
Inlägg
51
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
59
Medlemskap
2024
Sv: Behörighet saknas

Men tanken med dokumentet var ju att man skulle skriva ut det och "sprida ordet". Jag provade precis länken och nu fick jag hem ett jättefint PDF-dokument som jag kan skriva ut och ha med mig på mina kommande resor...mycket finare än att skriva ut sida för sida av hemsidesversionen..
//Anders
 
T

Thomas Garbo

Guest
Sv: Behörighet saknas

Jag har ju samma problem som inlägget beskriver och jag har mottagit både medlemskort dekaler å annat (i dagarna) men kan inte lägga in egna nystartade frågor. Vad är problemet??
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.594
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Behörighet saknas

Försök med att ha kompatibilitetsvy tillslagen.

Efter URL raden finns en knapp med bilden av ett trasigt papper, prova att trycka på den. Alternativt så finns det under verktyg även möjlighet att välja kompatibilitetsvy (en bock framför).
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Behörighet saknas

Detta löste mitt problem med att "Snabblänkar" i menyraden försvunnit.
Efter att ha lagt till husbilsklubben.se i kompabilitetsrutan fick jag tillbaka "Snabblänkar".
 

Bilagor

  • HBK.jpg
    HBK.jpg
    22 KB · Visningar: 5
Senast ändrad:
Toppen