• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Behåller vi ämnesstrukturen ?

F

F.d. 3581

Guest
Hej, alla.

För inte så länge sedan fick vi den förträffliga strukturen för att lätt söka svar på frågor inom husbilens olika ämnesområden.

Därför är det väl viktigt att under markisen endast initiera trådar som icke är ämnesrelaterade.
Annars finns det väl en risk för att vi succesivt är tillbaka i ett litet virr-varr som ånyo med handpåläggning manuellt måste redas upp av WEB-folket.

Eller har jag fel ??
icon5.gif


Mvh

DS
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 2549

Guest
Sv: Behåller vi ämnesstrukturen ?

Om du har fel Hundvakten? En filosofisk fråga. Men för att hålla kvar vid ämnet så kanske det behövs en instruktion för nytillkomna läsare (också) hur ett nytt inlägg planeras och utförs.
Jag avslutar med samma filosofiska fråga.
Hälsningar farbror Claes.
 

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Sv: Behåller vi ämnesstrukturen ?

Hmmmm
Låtom oss filosofera, om jag lägger in en fråga om t.ex. husbilsbatterier, var skall jag ställa frågor om detta kära ämne?
Här eller var?
Jag annser här eftersom dom flesta går in och kollar här, och man vill ju få många svar på sin fråga.
Lägger man frågan någon annan stans där dom som är mer kunniga i dyliga frågor kanske en del svar missas.
Det är väl bättre att WEB-ansvarig efter ett tag flyttar tråden till husbilsdoktorn t.ex.
Tja det var mina filosofiska tankar.
Ha det underbart mina vänner, nu börjar jag rulla med Blue Bird i helgen, hoppas vi ses snart.
MVH
Eder KEJO 20:D
 

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.590
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Behåller vi ämnesstrukturen ?

Alla nya inlägg visas på första sidan, så även om man gör inlägget under Husbilsdoktorn så syns detta nya inlägg där. Man ser det även under "Nya inlägg" om man inte har läst det tidigare.

Använd sökfunktionen för att läsa trådar i samma ämne som du själv vill fråga om. Gör inlägget i tråden som närmast berör just din fråga, alla som läser första sidan ser ditt inlägg.
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Behåller vi ämnesstrukturen ?


Kejo20.​


Håller med dig ......delvis​


Men.... som dom brukar säga i Let´s Dance.​


Det funkar nog så länge webgubbar eller gummor accepterar en kontinuerlig handpåläggning. Dvs att flytta intressanta sakfrågor från markisen till sin rätta boning.​


Personligen tycker jag att man bör lägga sakfrågor rätt från början, för att maximalt nyttja det enorma kunnande och den erfarenhet som klubbmedlemmarna levererar.​


Finns det inte en risk att markisen till slut blir mastodontisk.​

Jag ser markisen mer som en temporär del av databasen, där initiatorn till sin tråd gärna kan ta bort den när den förlorat sin aktualitet.​

Typ bäst före datum, eller dyl.​



Ha de.​


Ds​

 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen