• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Batterier

Status
Stängd för vidare inlägg.

Panda66

HBK Medlem
Kommun
Ludvika
HBK-Nr
32801
Medlemskap
2025
Gokväll.
Har en liten fundering, mina 2st AGM 90A är i mitt tycke slut.
ingen laddare inkopplad sätter på lite små förbrukare och spänningen sjunker nästan direkt till 11v eller under.
Lämnade bilen på service i går och bad dom kolla batterierna men dom sa att allt ser bra ut.
Däremot sa dom att laddaren har varit fel switchad, inte inställd på laddning:confused:
Min bil år en Adria 2021, någon med liknande problem?

Olof G

HBK Medlem
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2025
Gokväll.
Har en liten fundering, mina 2st AGM 90A är i mitt tycke slut.
ingen laddare inkopplad sätter på lite små förbrukare och spänningen sjunker nästan direkt till 11v eller under.
Lämnade bilen på service i går och bad dom kolla batterierna men dom sa att allt ser bra ut.
Däremot sa dom att laddaren har varit fel switchad, inte inställd på laddning:confused:
Min bil år en Adria 2021, någon med liknande problem?
Vad är det för laddare? Om batterierna visar 11V så är dom inte bra,har du mätt på polerna direkt?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen