• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Barncyklar

• Startad av Startad av cheetah1
  • Startdatum Startdatum
C

cheetah1

Guest
Jag kliade mig i huvudet länge och väl innan jag lyckades klura ut hur jag skulle lösa det här, men tillslut blev det såhär, vilket verkar rätt stadigt:

1f8af2d8.jpg

Hur brukar ni andra göra när armarna inte räcker till? I det här fallet hade det väl gått att lösa med en nr 3 hållare, men nån sån har jag inte än, den var restad hos Kama visst...

Sv: Barncyklar

Det blev en annan variant med den stora ytterst och ett spännband om, så nu sitter det som berget. Tack för alla råd av kunniga HBK:are!

Jag ställde en vuxencykel längst in och en längst ut, barncyklarna i mitten, drog ett par extra spännband runt. Funkade bra. Fast cyklarna blir hemskt skitiga, jag kan inte ha kapell på för då mister jag sikt med backkameran, skulle behöva ett i genomskinlig plast!

/Ludde

Jag har gjort enligt bilden för att få bättre plats på cyklarna , dom tog ju i styre/sadel innan .
Nu flyttades innersta och yttersta isär så nu händer inte detta ner .

Hoppas den lilla telefonbilden syns ...

bild.jpg

Tillbaka
Toppen