• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bara mobilt internet

S

Sören-6830

Guest
Sv: Bara mobilt internet

Generellt kan man nog säga att användningen av internet kommer att öka i och med fler internettjänster och att det är bra om man har ett abonnemang som går att justera uppåt utan att man är inlåst i ett avtal.

Hälsningar
Stefan

Jo, det är nog riktigt, dessutom går det åt en hel del MB för att uppdatera apparna.
Vill man ha reda på hur ens förbrukning hos Telia ser ut kan man sms:a "datamängd" till 4466 så får man omedelbart svar.

F

F.d. 53267

Guest

Nej, man MÅSTE inte ens koppla upp sig mot internet - om man inte vill :)

Däremot tycker jag och resten av familjen att video och musiktjänster är ett väldigt trevligt inslag. TV'n lever nog en ganska tynande tillvaro - varför ska någon annan bestämma hur dags eller vad vi ska titta på när man själv kan välja både tidpunkt och material?!

Vår familj är dock förmodligen inte alls representativ när det gäller medelförbrukning av datatrafik inom HBK.

Inlägget borttaget. Hörde inte till tråden.

Senast redigerad av en moderator:

JonasS

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
9235
Medlemskap
2025

Nej, man MÅSTE inte ens koppla upp sig mot internet - om man inte vill :)

Däremot tycker jag och resten av familjen att video och musiktjänster är ett väldigt trevligt inslag. TV'n lever nog en ganska tynande tillvaro - varför ska någon annan bestämma hur dags eller vad vi ska titta på när man själv kan välja både tidpunkt och material?!

Vår familj är dock förmodligen inte alls representativ när det gäller medelförbrukning av datatrafik inom HBK.

Nä, det är nog många familjer som inte är representativa längre.
Så här såg vår förbrukning ut i mars....

DD-WRT (build 14896) - WAN Status.jpg

Toppen