• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bara en liten Gran Canariahälsning fr Majzzan

F

F.d. 58823

Guest
Sv: Bara en liten Gran Canariahälsning fr Majzzan

Det var ingen liten båtresa.Vad betalar
man för den överfarten m/husbilen?:rolleyes:

F

F.d. 30064

Guest

Hej Majzzan,
Undrar hur du gör med hunden, får man gå & rasta den någonstans på färjan under färden?

//Sylvia

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025

Hej Majzzan,
Undrar hur du gör med hunden, får man gå & rasta den någonstans på färjan under färden?

//Sylvia

Fick tyvärr ta bort min gamle hund innan jag lämnade Sverige. Huelvafärjan som jag åkte med hade boxar i flera våningar (stora nere o mellan uppe, samt små i 3 vån) ute på däck m tillgång f ägarna hela tiden. Hundarna fick rastas på ett däck bakom. Fanns skurhinkar o svabbar så man kunde torka upp efter dem. Ett gott tips är en stor handduk/filt att hänga för gallergrinden för lugn o ro o vid behov sol/vindskydd.

image.jpg

Majzzan

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025

Tack själv lilla Majzzan. Kul att stöta på dig på Playa del Ingles. Men nu har vi ju haft hela kvällen i kväll med mat och dryck. Kanske blir det lite rester i morgon oxå.:)

Välkommen till GC

Grytan var superb. Bra vi sparade den till lunch idag, när hungern kom smygande. Det var så mkt annat gott igår. :D

Toppen