• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bara 24 dagar kvar till jul

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027
Sv: Bara 24 dagar kvar till jul

Vacker bild!

Ja det lackar och lackar och snart är vi där.
Tittar man i backspegeln så undrar man, var blev hela hösten av?
Tiden går så fort numera så man hinner nästan inte med.

Hälsn Anita o Dan
:confused::confused:

Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2028

hej web gutter
kan vi ikke få julesne på siden ?? , som der var sidste år.
dem der ikke synes om jul, kunne bare vælge det fra
tror det var Gunnar der ordnede det ??
hilsen fra Marianne der elsker jul

Senast ändrad:

Rimagy

FD HBK Medlem
Kommun
Märsta
HBK-Nr
817
Medlemskap
2024

Mmmm.....om julen vill man ge!
Är helt tokig i julen!
Förra helgen avklarades julbaket. D.v.s. trodde jag men med en mamma som
axelkulan gått ur led på och en syster som fått ryggbesvär så igår bakade jag mjukt tunnbröd som hör till min familjs jultradition att ha på julbordet så åkte bakspaden
fram igen.
Nästan helt klar med julklapparna och grovstädningen av skåp,garderober m.m. så
resten av december ägnas åt mys.
Marina

F

F.d. 15719

Guest

Och nu känns det ju mycket bättre - INTE!

Ingen vill ens komma och baka pepparkakor hos mig längre - det var mitt sista halmbocksstrå för att låtsas lite julstämning inför barnen. Och förresten ska dom åka till sin pappa i England i år så jag kan lägga ner alltihop.

Men jag vill ha griljerad skinka och frustrerad Karl Bertil Johnsson, men inte några överstressade tomtar och övertrasserade konton.

/elisabeth

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55256

Guest

Tagit fram adventsstaken, satt i fyra ljus, eldat på ett igår. Fixat ljusstakar i fyra fönster(varför i h--vete lyser inte adventsstakar när man tar fram dom, de lyste ju när vi ställde undan dom) Multiverktyget bakat lussekatter. Nu får det stå stilla med julförberedelser till några dagar före julfton då granen skall huggas och kläs. Mitten av December till sådär mitten Januari ska helst ske i stilla ro och utan en massa jäkt. Julklappar till de fyra barnbarnen 200 kr/st så får de köpa vad de vill och en bok var så de får åtminstone ett paket från oss, de har alldeles för mycket leksaker ändå. Att hålla tillbaka julklappsköpen kanske stör Sveriges ekonomi, det bryr jag mej inte om, det stärker i alla fall min egen. Ta det lugnt både i trafiken och julstöket, njut av att vara ledig, följ rådet att kramas lite extra istället.
Ove.G :):):):):):):music-icon::music-icon::music-icon::):):):):):)

F

F.d. 4879

Guest

Skönt att läsa Elisabeth och Gunnars inlägg! Ja varför funkar inte prylarna när man tar fram dom efter att ha använt dom en gång, varör säljs det ljus stakar och slingor som smör i solsken? Kan det vara inbyggd omsättning i skiten kanske?
Varför har ungarna bara tid att hämta julklapparna numera (*L*) för att dom måste träffa alla andra också?
Vi har gjort oss en alternativ jul för första gången, vi skiter i alltihop och tillbringar julen på landet i Norrtälje med våra underbara pensionärsgrannar istället. Vi ser fram mot att få fira julen på varmare breddgrader om några år i en stor bra husbil, gäller att träna..

Toppen