• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Backkamera

F

F.d. 24400

Guest
Hej! Var köper man den bästa backkameran och navigator som är sladd lös till en vettig penning. Tacksam för svar, vi bor i Stockholm. M.V.H. Ann:confused:

Sv: Backkamera

Hej! Var köper man den bästa backkameran och navigator som är sladd lös till en vettig penning. Tacksam för svar, vi bor i Stockholm. M.V.H. Ann:confused:

Sladdlösa backkameror kan jag inte rekommendera. Det kan bli väldigt många störningar och du blir inte lycklig.
Du kan får in bilden av övervakningskameror i hotellreceptioner, kiosker osv, och i värsta fall kan du motta bilden av en backande bil i närheten.

Håller med Peterpan. Vi hade trådlöst tidigare, nu trådbundet. Klart bättre. Vi är mycket nöjda med vår anläggning med visirkamera (bra i skitväder) från www.eftermontage.se HBK:are har dessutom rabatt där.

Håller med Peterpan. Vi hade trådlöst tidigare, nu trådbundet. Klart bättre. Vi är mycket nöjda med vår anläggning med visirkamera (bra i skitväder) från www.eftermontage.se HBK:are har dessutom rabatt där.
¨
Vi har trådlöst, fast antennen är instucken genom bakväggen och sänder inne i bilen. Inga störningar som vi sett so far under 2 år. (däremot har vi en djävligt dålig kamera - funkar bara ett par timmar i taget, sedan börjar bilden bli förvrängd. Sägs vara någon kondensor som ballar ut - förstår inte sånt).

Tillbaka
Toppen