• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Backkamera

Maja

HBK Medlem
Inlägg
1.202
Kommun
Arvika
HBK-Nr
215
Medlemskap
2024
Sv: Backkamera

Köpte en sådan som Stefan nämner från eftermontage.se (samma firma?) med HBK-rabatt. Monterades i nov, jättenöjd med resultatet. Hade trådlös backkamera på förra bilen men upplevde en del störningar så nu blev det en trådbunden.

Jättebra med visirkamera för oss som kör året runt. Skit och snörök smutsar annars snart ner objektivet. Har också monterat den över egen brytare så nu kan jag kika på vem som ligger bakom under färd!
 

Chrilla

FD HBK Medlem
Inlägg
29
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1224
Medlemskap
2022
Sv: Backkamera

Tänker investera i en backkamera till våren. Tacksam för tips
Hej Solve,jag skickade efter en från Tyskland nu (www.LUIS.de) hämtade den från posten igår kamran har ip 68 viket betyder långvarig nedsänkning i vatten 18 lysdioder och massa andra finneser.2445:- inkl allt. Jag har haft två tidigare från Jula och Conrads och det kom fukt in i kamran.Luis lämnar 4år garanti, det verkar som dom räknar bort momsen till Sverige hör av dig om du vill fråga något mer.
Christer
 
F

F.d. 3666

Guest
Sv: Backkamera

Julas backkamera verkar vara en likadan som vi köpte - fast hos en handlare. Jag rekommenderar den inte eftersom kamerans plastlins ganska snart blir repig och därmed blir systemet oanvändbart. Har kört med den i två säsonger ungefär. Jag kommer att byta till en bättre typ inför sommaren.
 
F

F.d. 25335

Guest
Sv: Backkamera

Hej! Jag söker GPS som funkar med Backkamera för husbil. Kan Du maila tel.nr eller ringa när som helst 08-510 500 91.Med vänlig hälsning Björn Bergman
 
Toppen