• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Backkamera

Mallan80

FD HBK Medlem
Kommun
Uppvidinge
HBK-Nr
34570
Medlemskap
2022
Hej.. har en isotronic backkamera.. som det står ingen signal i när jag startar den, den är trådlös.. antennen på själva kameran va trasig så bytte den å tänkte att de va de som va problemet.. men icke.. någon som vet va de kan bero på??

Malin

Hej.. har en isotronic backkamera.. som det står ingen signal i när jag startar den, den är trådlös.. antennen på själva kameran va trasig så bytte den å tänkte att de va de som va problemet.. men icke.. någon som vet va de kan bero på??

Malin

Personen med bruksanvisningen verkar inte va medlem längre.. ja får leta vidare, men verkar va svårt å få tag i.. men tack för hjälpen..

Kollade kablarna idag, i skåpet där sladden ligger så är den skarvad och i den så satt de en glassäkring som ja tyckte så hel ut..

Tillbaka
Toppen