• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Backkamera trådlös solar

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Man kan ju undra varför där är så lite teknisk information :eek: hur många gr är ditt synfel. Skall du ha kameran nere vid nummerplåten då behöver du mins 170gr
Ej heller står det hur många lux kameran är på... Har du otur så ser du inget i skymning eller i skugga
Sen har den en liten display.... Och i mitt tycke allt för dyr....
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Den kameran skulle jag aldrig köpt.... Tänk om batteriet i kameran tar slut precis när du behöver den som bäst. :eek:... Vidare så står det inte mycket om kameran.... Vilken vinkel i objektivet? Ljuskänslighet? Att den ser upp till över 9 meter med ir-dioderna, tvivlar jag skarpt på, och vad är.... upp till över 9 meter?
Nä detta är typisk en KIna produkt med många ord men ingen faktisk fakta..
Så leta vidare så hittar ni säkert en mycket bättre back kamera...... Lycka till :bye:
 

Hasse o Annika

HBK Medlem
Inlägg
224
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
29150
Medlemskap
2024
Har du en gps Garmin så finns den här Garmin BC 40 trådlös backkamera till salu på marknadsplatsen. Har en själv o tycker att den är bra.
Nej jag använder Samsung mobilen eller Samsung plattan när jag navigerar. Var därför om det fanns en skapligt bra backkamera som man kunde kunde använda i hop med mobilen eller plattan.
Mvh
 
Toppen