• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Backkamera eller sensor?

Delfin

HBK Medlem
Inlägg
504
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
104
Medlemskap
2024
Hej där ute!

Undra vad ni har för åsikter om backkamera. Jag tänker på cykelstället med c-skydd, stör inte det kameran. Den ska ju justeras in efter bakkanten på bilen å då är ju cykel ivägen eller ........ kanske är det då bättre med backsensor?

:yes: mvh Bill
 
F

F.d. 52909

Guest
Sv: Backkamera eller sensor?

....tjae, min back kamera är av fabrikat Annette....skämt åsido, har ingen erfarenhet utav något annat, men snart ska jag testa en Moevo, iförsig är jag inte missnöjd med fabrikat Annette för hon piper o tjoar i rättan tid hitills. Men om hon skulle vara hes en dag kanske det vore bra med en mekanisk variant. ;)




Mvh
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Backkamera eller sensor?

Vad jag har förstått så är back kameran Eva den bästa, kanske inte den billigaste i drift men den har multifunktioner som antagligen betalar sig i längden!
 
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Backkamera eller sensor?

Vi har en äkta backkamera .......

Backkamerasäljaren rekommenderade inte sensorer eftersom dessa kan missa en smal stolpe i vissa lägen - sa han.....

Backkameran är ovärderlig - klart imponerad.
Välj dock en med visir - den blir lätt smutsig annars.

Mvh
Dag
 
Toppen