• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Backa-up på favoriterna i Garmin Nuvi 660

F

F.d. 25023

Guest
Jag skulle vilja veta var i Garmin-katalogen i PC, när enheten är ansluten, hittar jag mina favoriter?

POI's kan man ju alltid hitta här på HBK-sidorna + överallt på webben och ladda om, men mina egna favoriter finns bara i Garmin-enheten, de vill jag inte förlora om den går sönder eller stjäls!

Jag vet inte vilken fil och i vilken katalog de finns, för att ta back-up på dem och spara.

Tack på förhand!

hälsning
jyrki

Sv: Backa-up på favoriterna i Garmin Nuvi 660

Tack!

Ja, jag har samma fil i min, men har den inte alla POI's i innehållet? Fildatumet är samma som när jag sist laddade in POI's med POI-loader.

Favoriterna måste nog finnas någon annanstans, då de inte försvinner när man laddar in POI's med POI-loader....

jyrki

Senast redigerad av en moderator:

Jag gjorde lite ändringar och såg att några NVM-filer ändrades. Kan der vara dom?

Tack igen!

Är inte säker, men fins det ingen annan som är "rädd" för sina favoriter i GPS'n här iklubben....

hälsn
jyrki

Ett försök till: current.gpx. Filen kan öppnas med POI-edit.

Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen