• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bøker om selvbygging av bobil/husbil

F

F.d. 53018

Guest
Under overskriften litteratur finnes det her på klubbsiden ingen omtaler om bøker om selvbygging av bobil/husbil ellere om kjøp og vedlikehold av slike kjøretøyer. Men jeg mener at alle som sysler med slikt, bør vite at det finnes bøker om emnet på engelsk. Det er forlaget Haynes som står bak. Forfatter er John Wickersham som også er en høyt estimert teknisk ekspert i det britiske tidskriftet "MMM Motorcaravan Motorhome Monthly".

Som noe nær teknisk analfabet, har jeg stor glede av "The Motorcaravan Manual" ISBN 978 1 84425 047 9, pris £19,99 + porto. Epost: sales@haynes.co.uk Web.: www.haynes.co.uk og www.haynes.se Av samme forfatter finners også Caravan Manual.

Det finnes sikkert andre bøker også, selv om jeg ikke kjenner dem. Derfor håper jeg at dette kan bli en tråd som gir hjelp til alle som bygger selv, overveier å sette i gang eller liker å gjøre små og store reparasjoner selv.
 
F

F.d. 19161

Guest
Sv: Bøker om selvbygging av bobil/husbil

Pappa har en gammal
"Handbok för självbyggare Campinginredning från Campman VW tom -79"
som jag skulle rekommendera för den som vill bygga en campervan modell mindre. Har även en digital scannad upplaga av den...
 
F

F.d. 7000

Guest
Sv: Bøker om selvbygging av bobil/husbil

Hej!
Husvagn&Camping har en beskrivning för självbyggare
Mvh
Peo
 
Toppen