• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bästa kontantkort för surf i Tyskland

E

Ekorre

Guest
Hej

Någon som kan rek ett bra kontantkort för surf för att använda några veckor i Tyskland?

Rusken

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
4874
Medlemskap
2026
Sv: Bästa kontantkort för surf i Tyskland

Har brukt Vodafone flere ganger og er særdeles fornøyd.

MEN, sist vi var i tyskland kjøpte jeg hva jeg trodde var Vodafone, men tok feil. Det var den normale røde/hvite Vodafone emballasje, men en liten forsegling bak på esken viste at det var Mobilcom Debitel som var selger/leverandør av produktet.

Klarte ikke å logge router på nettet, og forsøkte masse kommunikasjon med teknisk hjelp. Men nytteløst, de virket ikke spesielt interesserte, og dette sim ble kun en utgift som vi ikke fikk brukt overhodet.
Så styr unna Mobilcom Debitel, for blir det litt problemer og du trenger hjelp så er de fullstendig verdiløse.

Eva D 9

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Bästa kontantkort för surf i Tyskland

Vi använder alltid Vodafon i Tyskland. Köpte det för en del år sedan och har det fortfarande. När vi kommer till Tyskland så sätter jag in vodafonstickan, kommer till deras hemsida och betalar med kort in för hur lång tid jag vill ha uppkoppling. Finns några alternativ att välja mellan. Kanske inte det billigaste men det är enkelt. Slipper leta affär för att köpa till mer uppkoppling. Fungera bra i större delen av Tyskland.

Toppen