Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det analoga sändningarna är på väg att släckas ner. Kanske kolla över vad som kommer digitalt.
20 miljoner radioapparater blir obrukbara | Näringsliv | SvD
Köp heller ingen s.k. Kinaradio. Har själv en Kenwood 2-din med backkamera som fungera bra.
Hade en kinaradio(no name) innan.Även Kenwood tillverkas i Asien och introducerades lite grann som ett av "billighets" märkena när de kom till Europa runt 80-talet...
Mycket har hänt sedan dess... Alla Asien "No Name" stereo är inte dåliga, men man får ha koll på vad man köper!
Själv har jag köpt & monterat 3st "No Name" stereo de senaste 4åren, alla har vart till absolut belåtenhet gällande kvalitet & pris!
Fick inte plats, så jag sålde min senaste 2DIN inkl. GPS/avtagbar front/7" padda på Chaparall för 1mån. sedan, ny för 1500kr.
Bl.a. Alpine som anses som ett av de absolut Topp klass bästa, tillverkas i China...
Har man mindre erfarenhet kring detta och önskar "rätt" produkt i sin bil,
rekommenderar jag att man besöker sin lokala affär och nyttjar deras support inkl. köp.
Att köpa en analog radio nu är inga problem, innan 2022 har ni förmodat bytt bil vilket som..
Olof, hoppas ni blir nöjda vilket som ni nu än väljer!
Mvh. Magnus
Jag behöver inte GPS,Kenwood har flera modeller till bra pris,men hur funkar dom ihop med backspegelantenn?
Eller tvärt omÄgs av Kenwood![]()