• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

BÄDDMADRASSER ENKELSÄNGAR

Sv: BÄDDMADRASSER ENKELSÄNGAR

Hej
Jusk brukar ha billiga och bra sådana, vi skall själv köpa därifrån
mvh
Gert

Kungssängen fixar madrasser efter dina mått, vi fick våran gjord där och den har både raka och rundade hörn och det var inga problem.

Jag köpe på Ikea (fyndhörnan) sydde om dom själv till rätt mått, man behöver inte dragkedja runt om . Billigt och blev mycket bra.

Köpte våra på Jydsk,men det är inte alltid dom har 80 cm breda hemma.Vi är nöjda med våra.
Ingrid

Hör inte bäddmadrasser till utrustningen så är det väl läge att pruta på affären, jag har fått madrasser som standard.

Som tidigare skrivits så rekommenderar även jag Skumplastboden Gislaved !

Vi har ett par gånger köpt måttbeställda madrasser från Abc eurosoft AB i Bjuv.
Då det finns ryggproblem i familjen, har vi kompletterat med en extra madrass på originalmadrassen i rätt mjukhet.
Det har fungerat bra.
Krister.

Senast ändrad:

Hej Jessinia,

Vi har nu haft Wellpur-bedmadrasserna (5 cm x 70 cm) i vår 140 cm säng i 3 år och sover som stockar. Smärtan i min höft gick över så pass att den inte höll mig vaken på nätterna. Jag älskar våra Jysk-madrasser och köper två nya när dehär är slut.

Hollandshälsningar (-4)
:)

Tillbaka
Toppen