• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Avstickare till Skåne om en stund

F

F.d. 3581

Guest
Hej, alla.

Gick in för att kolla ställplatser i södra Halland och Skåne.
Storögd upptäckte jag att Hallands landskapsbild begåvats med en för oss väldigt bekant husbil.

Snyggt jobbat någon - en stor eloge från Kungsbackabilisterna.
Anledningen till titten efter ställplatser var att bilchefen här hemma nyss beslutat att nya hunden skall visas upp för barnen boende i Halmstad.

Efter viss förhandling accepterade undertecknad beslutet under förutsättning att modelltågsaffären på kanongatan i Hälsningborg fick ingå som ett delmål under lördagen.
Har någon tips om övernattning i dessa trakter utöver ställplatslistan (Halmstad ikväll och
Hälsningborgstrakten lördag kväll) så sjung ut.
Den nya varghunden uppskattar gärna platser med lite plats för vovvegalopperande.

Hälsningar
Dag
HBK-31:an
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 24299

Guest
Sv: Avstickare till Skåne om en stund

Gå in och titta på mitt inlägg om parkering i Halmstad, där finns gratis centrala parkeringar.Bla. vid tullhuset vid hamnen där kan vovven springa också.

PS. det finns en modelljärnvägsbutik i Halmstad som skall läggas ner ( ev. bra priser)

MVH Thomas.:D
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 3581

Guest
Sv: Avstickare till Skåne om en stund

Tack, Thomas

Tullhuset verkar kanonbra....
Imponerad av Halmstads web. Verkar vara en husbilsvänlig kommun.

Det blir med all sannolikhet tullhuset ikväll...

Mvh

Dag
ps
tack för tipset om tågbutiken - synd att den läggs ned.
jag har handlat där några gånger
ds
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen