• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Avsluta HBKprenumerationen på smidigt sätt ??

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2026
Jag bockade ju i att jag ville prenumurera på inläggen och får det i min inkorg på privata mailen men det blir ju en väldans massa = 90 stycken efter en helg .

Jag provade och gå in och bocka av men då det var över 700 stycken så kanske man kunder bocka i på ett smidigt sätt .

Hur gör man det ?

Jag kikar ju ändå igenom det flesta inläggen .

Sv: Avsluta HBKprenumerationen på smidigt sätt ??

På listen over prenumerationer (finnes under brukers kontrollpanel) kan du hake av alle på den ene siden ved å hake av i den gule raden over listen.
Du kan så endre eller radere prenumerationen for alle på en gang.

Jag såg denna sidan men det är 26 sider kvar att radera = över 600 kvar och jag tänkte om det fanns "radera alla" men då får jag ta sida efter sida då ?

Om jag förstod dig rätt så vill du inte ha epost-meddelande om nya inlägg i trådar du prenummererar på.

Klicka på Kontrollpanel i den blå listen, välj Redigera Alternativ och en bit ner hittar du Standardalternativ för ämnesprenumeration. Där kan du välja hur du vill ha det med emailmeddelanden.

Jopp det var så jag menade för jag kikar ju ändå rätt mycket på sidan så jag behöver inte få över 100 mail i veckan för det var ltie onödigt . Tackar

Tillbaka
Toppen