• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Avic F-9770BT Uppdatering

Kent & Marita

HBK Medlem
Inlägg
160
Kommun
Västra Frölunda
HBK-Nr
8619
Medlemskap
2024
Har en Avic F-9770BT och försöker få uppdaterat programvaran. Har en macbook men har också försökt med PC att ladda ner uppdatering på USB enl anvisning.
Problemet är att jag inte får upp USB med innehåll varken i USBport 1 eller 2. Syns den så blir det "oläsbart innehåll". Någon som har lyckats och vad kan jag ha missat?
Kent
 

Nyhlen

HBK Medlem
Inlägg
921
Kommun
Malmö
HBK-Nr
9883
Medlemskap
2024
Jag har visserligen en Kenwood, men flera inställningar kräver att handbromsen är åtdragen, detta för att hindra när man kör
 

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Har du minnes kort till den, jag kunde bara uppdatera min via minneskortet och sedan var jag tvungen att lämna kvar den i enheten.
Tar jag ut den så ä'r det gamla kartorna som blir aktiva.
 

Kent & Marita

HBK Medlem
Inlägg
160
Kommun
Västra Frölunda
HBK-Nr
8619
Medlemskap
2024
Har du minnes kort till den, jag kunde bara uppdatera min via minneskortet och sedan var jag tvungen att lämna kvar den i enheten.
Tar jag ut den så ä'r det gamla kartorna som blir aktiva.
Kan inte se att den har minneskort. I manualen står det inte hur man tar ut minneskortet på just den här modellen.
 
Toppen