• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Autofixer.se - någon som handlat därifrån?

Jonathanhusbil

HBK Intresserad
Kommun
Ånge
Hej,

Jag letade efter bästa pris på spiralfjädrar, stötdämpare och fjäderbenslagringar till husbilen och fann att autofixer.se låg markant under de andras priser (autodoc, skruvat, trodo etc) när det kommer till dessa delar.

Någon som provat beställa därifrån?

Klarna ej möjligt, och hemsidan verkar finnas utomlands med .com etc... Så gissningsvis vill de komma igång på den svenska marknaden också med en .se domän - men man vill ju gärna se så folk fått grejerna de beställt först - inga reviews på Trustpilot... några erfarenheter från denna hemsida någon?

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025
Pålle ifall du blev förvånad så kanske du skulle messa frågeställaren också :yes:

Globetrotter

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
27312
Medlemskap
2025
Fyll i VIN för säkerhets skull. Då bör det bli rätt.
Det verkar som det inte lirar riktigt i katalogiseringen.
Men riktigt bra priser. Tack för tipset.:bye:

Jonathanhusbil

HBK Intresserad
Kommun
Ånge
Ja. Precis som ni skriver såg jag att klarna, få först betala sen finns. Kanske blir en beställning därifrån om skruvat med sina "prisgarantier" inte matchar priset.

Toppen