• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Arlanda långtidsparkering.

F

F.d. 3605

Guest
Vi skall åka utomlands om 1 månad och måste övernatta på både ut o hemresa.
Undra om någon vet om man kan ha husbilen på Arlandas långtidsparkeringen o övernatta i den ?

Roger o Britt :wink:

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Arlanda långtidsparkering.

Vi har gjort så både på Arlanda och Landvetter.
Det är några år sedan men jag vill minnas att man fick ringa på Arlanda så att de öppnade grinden där bussen går för takhöjden var begränsad.

Bigge

HBK in Memoriam
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4
F

F.d. 55258

Guest
Sv: Arlanda långtidsparkering.

Hej där

För ett år sedan hade vi husbilen (camper på pickup) en vecka på Benstockens långtidsparkering vid Arlanda. Eftersom vårt plan lyfte tidigt sov vi i bilen första natten. Vi fick dock inte sova inne på långtidsparkeringen utan på en tillfällig p-plats strax utanför. På morgonen, innan bussen till terminalen gick, körde vi in bilen innanför grindarna och ställde den på plats.
Sedan hämtade vi ut den på vanligt vis när vi kom hem efter en vecka. Om man vill och behöver kan man nog sova över på samma sätt då. Jag vill minnas att det kostade ca 100 kr/dygn.

Anders Witt

Toppen