• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

AR glasögon.

bengtic

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
39269
Medlemskap
2025
Jag funderar på om det finns någon som använder speciella glasögon för spel och liknande för att titta på tv i husbilen tar ju ingen plats minimalt med ström och man får en stor skärm iställer för en liten 20 tummare som ofta av utrymmes själ sitter uppe vid taket och ger nackspärr. Sen kanske man vill se sport istället för en snyftfilm.

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025
Nääää, sport vill jag definitivt INTE se. Det räcker att de flåshurtiga sportreportrarna förstör kvällar, lördagar och söndagar på radions P4.
Man skulle ha egna kanaler för sport både i TV och på radio. Nu är de förgiftade av upphetsade sportdårar som gallskriker hundradels sekunder, millimetrar, passningar mm. Bespara oss from "GOOOOOOOAAAAAAALLLLLL!":msn_wall::msn_wall:

bengtic

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
39269
Medlemskap
2025
Nääää, sport vill jag definitivt INTE se. Det räcker att de flåshurtiga sportreportrarna förstör kvällar, lördagar och söndagar på radions P4.
Man skulle ha egna kanaler för sport både i TV och på radio. Nu är de förgiftade av upphetsade sportdårar som gallskriker hundradels sekunder, millimetrar, passningar mm. Bespara oss from "GOOOOOOOAAAAAAALLLLLL!":msn_wall::msn_wall:
Det var bara ett exempel fotboll och ishockey och flämtande kommentatorer som imiterar ja man hör ju vad de imiterar.
Det är jag inte intresserad av utan om någon köpt ar glasögon där man kan få en storbildstv direkt via glasögon och en mobil.
De är ju inte gratis men man kan ju fördriva långa kvällar bekvämt i soffan och se både nyheter och filmer.

bengtic

HBK Medlem
Kommun
Finspång
HBK-Nr
39269
Medlemskap
2025
Ja vr glasögon är ju mest för att få 3d i spel och filmer som är gjorda för det, Jag tänkte mej sån glasögon som kopierar skärmen på mobilen eller datorn. Jag tittade ofta på svenska nyheter i mobilen när jag var i spanien men skärmen är ju så liten. Det finns ju glasögon som ger en storbildstv upplevelse. Skulle ju fungera på tråkiga resor i flygplan och tåg även som passagerare i en husbil. Ska ju gå bra att surfa också man kan ju göra allt med mobilen och använda appar, jo det går ju att ha en navigations app igång men den kan ju inte den som kör använda. Problemet är ju att de är dyra dvs, inte för alla bara för pensionärer med dålig pension. Ligger man på sjukhus skulle det fungera eller när man får sitta timmavis i ett väntrum.

Toppen