• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Antigentest Tyskland

lasse&lotta

HBK Medlem
Inlägg
47
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
3322
Medlemskap
2024
Hej nu är det ej tillräckligt med 2 vaccineringar i Tyskland krävs även antigentest om du skall besöka restauranger o dyl mat inrättningar gäller from 25/11 2021
 

marurs

HBK Medlem
Inlägg
41
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
484
Medlemskap
2024
Hej nu är det ej tillräckligt med 2 vaccineringar i Tyskland krävs även antigentest om du skall besöka restauranger o dyl mat inrättningar gäller from 25/11 2021
Hej, är man 2 gånger vaccinerad eller har blivit frisk efter corona (intyg) gällerVaccinationsintyg och ID handling. Ovaccenerade gjör sig ej besvär, gå inte även om man är testat. I vissa fall krävs även en dagsfärs test. Sjukhus Åldreboende mm. Håll er friska och välkommen
 

Christer61

HBK Medlem
Inlägg
123
Kommun
Vaggeryd
HBK-Nr
33164
Medlemskap
2024
Hej nu är det ej tillräckligt med 2 vaccineringar i Tyskland krävs även antigentest om du skall besöka restauranger o dyl mat inrättningar gäller from 25/11 2021
Hej. Enligt "Sundheitsministerium.de" gäller fortfarande vaccinationsbevis. Samma svar får man via "ReopenEU" appen. Var har ni fått den informationen ifrån? Tacksam för länk.
 

lentor

HBK Medlem
Inlägg
806
Kommun
Nora
HBK-Nr
13821
Medlemskap
2024
Hej nu är det ej tillräckligt med 2 vaccineringar i Tyskland krävs även antigentest om du skall besöka restauranger o dyl mat inrättningar gäller from 25/11 2021
Stämmer rätt bra. Vi blev nekade inträde på restaurang i eftermiddags trots intyg på 2×vaccin. Efter kö på en timme för snabbtest med negativt resultat blev vi välkomna.
Vi är i Schwerin

Torgny
 

JuHol

HBK Medlem
Inlägg
174
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
26826
Medlemskap
2024
Mitt inlägg togs bort och ska väl utrycka mej annorlunda. Hanteringen med Pass och tester är inte så begåvat. sen är det ju bra att läsa statistik innan man köper alla siffror som massmedia tutar i oss
 
Toppen