Turremurre
FD HBK Medlem
Har någon erfarenhet av hur vi kan använda den i husbilen när vi inte har tillgång till 220/230v?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej. Jag har köpt en för 12 v med cigg koppling kostar 999kr,googla resmed. Nu såg jag att du fråga efter 24 v. Dom kanske har det med, lycka tillHar någon erfarenhet av hur vi kan använda den i husbilen när vi inte har tillgång till 220/230v?
Den omvandlar 12V till 24V.Hej. Jag har köpt en för 12 v med cigg koppling kostar 999kr,googla resmed. Nu såg jag att du fråga efter 24 v. Dom kanske har det med, lycka till
Ja helt riktigtCpap apparat
Andningsmask för sömnapnéVAd är detta?
Kan fås från CPAP avdelning på vårdenhet utan kostnad beroende på var i landet.Har någon erfarenhet av hur vi kan använda den i husbilen när vi inte har tillgång till 220/230v?
Tack för tipset jag uppskattar det verkligen!Jag kör också via Resmed's omvandlare 12V->24V, det funkar bra för mej kör med alla finesserna påslagna.
Försökte innan att köra på 230V via invertern, det tömde min batteribank på en natt.
Tack för tipset, jag ska kolla upp detJag fick med en från region Sörmland. Kolla med hjälpmedelscentralen i din region.
Hej! Var kan man köpa det? Tack på förhandJag montera en smartShunt i husbilen, då har man koll på allt som gäller batteriet. Mycket enkelt att montera. Du kan t.ex. se hur många dagar batteri räcker om du fricampar och använder CPAP.
Tack för hjälpen!Köpte min på amazon,kostar ca. 1500kr. Värt varenda krona.har fricampad i 3 dagar nu. Kollar nu och ser att jag kan stå i 2 dagar till utan att att ladda batteriet. Har ett gel batteri på 90 ah,har ställ in smarShult så den varnar om batteriet bare har 51% kvar, har 91% kvar i batteriet nu, men nu kommer solen att ladda batteriet.fins mycket information på youtube även på svenska.