• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Annons

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.518
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Klicka på Förmåner uppe i blåa listen och sedan på Marknadsplatsen längst ner i listan.
Eller om du redan hittat dit.... Klicka på en kategori och sedan på gula rutan "Skapa annons" som då dyker upp, o.s.v.
Hoppas det hjälper.

M.v.h. JANKRO.

Ps. Som kullen påpekar nedan så missade jag att skriva.. :msn_wall: klicka på lilla pilen till höger vid Förmåner för att få fram valet "Marknadsplatser" och då på nya sidan under Marknadsplatser i listen till vänster välja kategori. Det finns en liten pil även där vid Marknadsplatser om kategorierna, Fordon-Biltillbehör-Elektronik, m.m. ev. inte syns nedanför på en gång.
 
Senast ändrad:

kullen

HBK Medlem
Inlägg
367
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
3656
Medlemskap
2024
Klicka på Förmåner uppe i blåa listen och sedan på Marknadsplatsen längst ner i listan.
Eller om du redan hittat dit.... Klicka på en kategori och sedan på gula rutan "Skapa annons" som då dyker upp, o.s.v.
Hoppas det hjälper.

M.v.h. JANKRO.
För mej funkar det inte med att trycka på Förmåner utan jag måste vässa pekfingret och trycka på den lilla pilen till höger om ordet förmåner, då kommer jag dit du hänvisar. Jag höll på länge innan jag kom på att det var pilen som gällde.:)
 
Toppen