• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla. Du måste logga in för att betala årsavgiften!

Ang VANTourer 630 L plåtis 2024

Husbilspekulant

HBK Intresserad
Kommun
Karlskrona
Hej,
Jag letar liten husbil eller plåtis och ser nu ett intressant alternativ:
VANTourer 630 L
Min fråga är sängen, på många plåtisar som Pössl roadcruiser kan man gå upp mellan sängarna och sedan lgga sig till vänster eller höger.
På <Vantourer verkar det som jag ser me vara en stor dubbelsäng som för mig (som ensamresenär) tar bort finnessen med dubbelsäng (alltså att man kan kliva i/ur i mitten.
Det ser mer ut som en Pössl 600 med en ingång till en stor säng.
Fattar jag fel?
Går det att ha en uppgång mellan låmgbäddarna i en Vantourer?

exempel- kolla bilderna med säng:
Vantourer
Roadcruiser
Jag tycker det verkar nycket bättre med Roadcrusisers sätt att hoppa in i sängen och slippa klättra i från kanten. Då kan jag ju ha en 600 med tvärbädd.. singelresenär som jag är..

Senast ändrad:
Hej,
Jag letar liten husbil eller plåtis och ser nu ett intressant alternativ:
VANTourer 630 L
Min fråga är sängen, på många plåtisar som Pössl roadcruiser kan man gå upp mellan sängarna och sedan lgga sig till vänster eller höger.
På <Vantourer verkar det som jag ser me vara en stor dubbelsäng som för mig (som ensamresenär) tar bort finnessen med dubbelsäng (alltså att man kan kliva i/ur i mitten.
Det ser mer ut som en Pössl 600 med en ingång till en stor säng.
Fattar jag fel?
Går det att ha en uppgång mellan låmgbäddarna i en Vantourer?

exempel- kolla bilderna med säng:
Vantourer
Roadcruiser
Jag tycker det verkar nycket bättre med Roadcrusisers sätt att hoppa in i sängen och slippa klättra i från kanten. Då kan jag ju ha en 600 med tvärbädd.. singelresenär som jag är..
En 600 med tvärbädd är lika rymlig som en 640 med långbädd

Tillbaka
Toppen