• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Alternativ til Dropbox med 20 GB GRATIS

Sv: Alternativ til Dropbox med 20 GB GRATIS

tack!

Om man bara lagrar bilder så registrera er på Flickr (Yahoo-ägd) så får man 1 Tb = 1 000 Gb gratis lagring....

jyrki

Er der også, men strukturen i lagringen på Flickr kunne vært bedre :rolleyes:
Er i ferd med å løfte opp omlag 20GB med jpg filer til Flickr. Copy er for allt det andre.

På Flikr är det väl stor risk att det blir reklam efter Yahoo, s köp?
Läste det nånstans på nätet.

Det er allerede litt reklame som popper opp en gang i blandt, så lenge det er på dette nivå bryr ikke folk seg om reklamen i Flickr - blir det mer tror jeg de vil miste brukere.

En annen feil slik jeg ser det er at bildene lastes opp i en linjær liste og en kan koble de i sett og samlinger. En samling kan inneholde sett og samlinger men ikke bilder, disse må ligge i sett.

Med mange tusen bilder blir administrasjonen plagsom om en ikke finner en bakvei som jeg ikke har funnet ennå.

Två gb extra hos copy om man tweetar om copy på twitter. :)

mvh jocke

Tillbaka
Toppen