• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Aldepanelen

Goldie

HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Gävle
HBK-Nr
2741
Medlemskap
2024
Kan varmt rekommendera att vid problem med Aldepanelen går det fortast och trevligast att få hjälp med byte av den hos Alde själva. Riktigt trevligt bemötande av personal hos Alde. Vi hade då nyligen köpt vår husbil för över 1 000 000 kr men skulle få vänta en månad för åtgärd av detta. Vi hade då ingen värme i vår nya husbil tack vare att panelen inte fungerade. Försökte få det åtgärdat hos vår leverantör, men det gick inte för då tog vi någon annan kunds tid. Vi var alltså inte deras kund längre.
 

kurtmo

HBK Medlem
Inlägg
239
Kommun
Borgholm
HBK-Nr
12092
Medlemskap
2024
Kan varmt rekommendera att vid problem med Aldepanelen går det fortast och trevligast att få hjälp med byte av den hos Alde själva. Riktigt trevligt bemötande av personal hos Alde. Vi hade då nyligen köpt vår husbil för över 1 000 000 kr men skulle få vänta en månad för åtgärd av detta. Vi hade då ingen värme i vår nya husbil tack vare att panelen inte fungerade. Försökte få det åtgärdat hos vår leverantör, men det gick inte för då tog vi någon annan kunds tid. Vi var alltså inte deras kund längre.
Lägg ut vem denna handlare är med ett sådant beteend. Byta panel tar inte mer än 15 min. och den bör finns i deras lager.
 
Toppen