• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Alden parabol

F

F.d. 52952

Guest
Någon i forumet, som vet någon i västra mälardalen, som är duktig på motordriven Alden parabol och även kan hjälpa mig med anpassning av densamma till svenska förhållanden.:wideeyed: Göte.

Lundsholm

HBK Medlem
Kommun
Torsås
HBK-Nr
11560
Medlemskap
2027
Sv: Alden parabol

Någon i forumet, som vet någon i västra mälardalen, som är duktig på motordriven Alden parabol och även kan hjälpa mig med anpassning av densamma till svenska förhållanden.:wideeyed: Göte.

Vi har precis samma problem i vår "nya" bil, vi behöver "svenskanpassa" en Aldén parabol (motordriven). Hoppas på bra svar och gärna förslag på firmor väster om Mälardalen.

Helene & Micke

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
4993
Medlemskap
2025

Med hjälp av en tysktalande kollega så skickade vi ner tvn till Alden i Tyskland. De var väldigt hjälpsamma, vi fick tillbaka en helt ny tv programmerad för både, Astra, Thor och Sirius.
Hoppas det löser sig för er också.
:msn_sun: Helene och Micke :msn_sun:

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025

Hej
Har nyligen gjort denna manupulation.
Alden har ett erbjudande där du kan byta ut din digitalmottagare mot en helt ny modern HDMI digialmottagare med inspelning och svenska menyer mot en mellanskillnad på 377€ totalt inkl frakt till Sverige.
Maila till Gunnar Bienek på Alden om detta.

Toppen