F
F.d. 12848
Guest
någon som vet om det finns någon knapp som man trycka in tror den är utköst kan inte finna den i manualen 7ggrader kallt inne i husbilen
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
någon som vet om det finns någon knapp som man trycka in tror den är utköst kan inte finna den i manualen 7ggrader kallt inne i husbilen
Det kan va Cirklarationspumpen som har stannatMan nollställer felet på 3010 med att bryta 12V till pannan.
Det finns inga knappar att trycka på på pannan.
Öppna det bifogade dokumentet och titta på bilderna.på dispaljen står overhetet red fail någon som vet
Cirkpump?Med risk för att inte få svar så chansar jag att skriva här. Har en alde 3010 som hela tiden varnar för "overheat 1" och får ej bort problemet. Vad är det som för att pannan blir överhettad?
Gör som jag och många andra medlemmar säger: Ring ALDE;s support när du befinner dig vid värmaren, som är helt suverän. Dom pratar dig och värmaren tillrättaMed risk för att inte få svar så chansar jag att skriva här. Har en alde 3010 som hela tiden varnar för "overheat 1" och får ej bort problemet. Vad är det som för att pannan blir överhettad?