• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Akut

K

Kent5180

Guest
Har nu jobbat med alla vattenskador som kom i Malmö med omnejd för 4 veckor sen. Är i stort behov att komma bort lite och få lite ro.
Kan bara och över helgen sen skör skiten i gång igen.
Någon som har något bra ställe att åka till och bara vara.
Är rätt trött på alla djävla vattenskador för tillfäligt
Med vänlig hälsning, Kent

F

F.d. 58549

Guest
Sv: Akut

Oderljunga Mölla är en lugn och fin plats. Ligger vid väg 108 i Perstorps kommun

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm

Kiviks äpplemarknad, Ystad reningsverk, Tosteberga hamn, Lundåkra gästhamn i södra Landskrona, Småbåtshamnen i Limhamn, Smygehuk, Skåre hamn, Skanörs hamn.

Kanske ta en tur runt Österlen med start i Forsakar över Brösarps backar och avslut i Ystad. Undvik Simrishamn.

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Jag hade åkt till Österlen! Nära till allt (butiker, restauranger, mm..) och ändå fina kustpromenader, mycket natur & avkoppling. Du kan även cykla både uppåt och neråt från Simrishamn... Lycka till.

K

Kent5180

Guest

Tackar för er svar skall kolla runt måste bra i väg känner jag.

K

Kent5180

Guest

Tackar för era svar kollar runt lite. Måste bara komma bort lite

Toppen