• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Akta er för NORDSAT och Snipe

Bo Eliasson

FD HBK Medlem
Kommun
Lerum
HBK-Nr
192
Medlemskap
2024
Har köpt två Snipe i mars av Wexander tillbehör i Herrljunga och blivit väldigt bra bemött. Problem har uppstått att den ena inte hittar några satteliter och GPS ur funktion mm och är därmed värdelös. Den har varit på "lagning" 4 gånger hos Nordsat i Malmö och de har inte lyckats lösa problemet. Blev lovad en ny om jag lämnade in den men när jag åkte dit ville de inte stå för något byte, deras chef Said någonting blev "ursinnig" och började klandra mig för att jag hade kopplat fel (2 kablar, väl utmärkta), den andra Snipen fungerar. jag har varit i branchen i 35 år. Alla kostnader har jag tvingats stå för. Vill nu varna andra för att hamna i klorna på sådana oseriösa handlare.

Sv: Akta er för NORDSAT och Snipe

Med det korta innehav har du garanti på prylarna. Ta kontakt med konsumentrådgivaren i din hemkommun för att få hjälp.
Du skall tom kunna få kompensation för resor när de inte klara av att få ordning på prylarna.

Tillbaka
Toppen