• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Adria Vision 677 SP!!!!

F

F.d. 14026

Guest
Hej!
Vi är nu inne på vår andra husbil, en Adria Vision 677 SP -07. Den är välvårdad och verkligen jättefin, men jag har redan blivit osams med den, om man nu kan bli det! :mad:
Det är antagligen vi som inte förstår oss på alla detaljer trots att vi lusläst alla instuktionsböcker.

Hade varit kanonbra och trevligt att få kontakt med någon som har en Vision 677 SP!?

/Mimmi och Nimrod :music-icon:

F

F.d. 25098

Guest
Sv: Adria Vision 677 SP!!!!

Hej Mimmi.

Tack för ditt mail. Har kollat din panel på nätet och är helt olik min. Vad jag förstår använder flera tillverkare Schaudt 220 Bså det borde finnas gott om folk som har den panelen.

Kanske en tråd med rubriken: Schaudt 220 B "HJÄLP".

Lycka till,

Peter.

Adde09

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
3098
Medlemskap
2025

Hej!
Vi har en Vision I647SP 09 som vi är mycket nöjda med, vet ej om vi har samma utrustning.
Det har just kommit ut en ny instruktionsbok för Vision som vi fick med posten för någon vecka sedan, om du ej har den så kontakta Svenska Adria i Tenhult. Du får gärna ringa mig 070-5127319

Janne

F

F.d. 14026

Guest

Tack Peter för svar,
Nu åker vi till Falkenberg med husbilen. Får se om vi kan komma på ngt nytt med bilen. Vi har haft problem med att bodelsbatteriet inte vill ladda trots att vi har haft det på djupladdning. Vi ska se vad som händer i helgen.

Man gör en del misstag med en ny bil. Bra att upptäcka innan semestern!

Janne,
Snällt att vi får ringa dig. Vi hör av oss när vi har installerat oss i Falkenberg, tack. Vi har en del funderingar med Vision. Tror inte att det är så mycket som skiljer i utrustning på våra bilar.

Hälsningar
Mimmi och Nimrod :music-icon:

Toppen