• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

AC

vippen

HBK Medlem
Inlägg
816
Kommun
Malmö
HBK-Nr
12935
Medlemskap
2025
Någon som vet var man köper en takmonterad AC till vettigt pris.Beg är oxå intressant.Vilken är bäst ?Vi fick panik i Italien i somras det va sjukt varmt så vi köpte en portabel AC.En nödlösning .Ett allternativ är att bygga in den i garaget för det är säkert mycket bättre drag i den än en takmonterad
 

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Inlägg
6.169
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2024
Sv: AC

Har du plats i garaget och redan en AC inköpt så skulle jag behållit den första visserligen så är det underbart när man använder den men vi kämpar också med totalvikten på 3500kg och många gånger så har inte ACn körts för vi inte haft 230volt eller att det inte varit så varmt.
 

Home-car

HBK Medlem
Inlägg
132
Kommun
Västerås
HBK-Nr
857
Medlemskap
2024
Sv: AC

Hej!

Vi installerade en AC i somras hos Skandic Webshop i Flensburg. Vi bokade tid för installation hemma. Vi bad om en tid när vår semester startade. Installationen tog drygt 3 timmar.

VINTERTILBUD Dometic B 2600 klimaanlæg til taget

Priset var 8 000 kr billigare än vad den kostar att köpa i Sverige och då ingick installationen i priset.

De pratar danska i butiken, så det går att göra sig förstodd även om man inte pratar tyska.

Mvh

Home-car
 

vippen

HBK Medlem
Inlägg
816
Kommun
Malmö
HBK-Nr
12935
Medlemskap
2025
Sv: AC

Tack för svaren.Att fixa det på vägen "ner" på sem låter som en bra ide .Jag tycker att handlarna är hemma är för dyra .Det är ju löjligt att det skiljer på 10000 skr i pris
 
Toppen