• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

5g antenn

Blaser338

HBK styrelse suppleant
Admin medlem
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
Jag har en sådan och är helnöjd. Se bara till så att du får en splitter med så att du kan använda alla 4 antennuttagen.

larsemil

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
4784
Medlemskap
2025
Köpte paketet som dom har med den vita takantenn och router som kostar 9995 kr. Utnyttjade HBK;s rabatt på 10 %. Slängde med nöje bort TV-antenn och stoppade 5G-antenn i hålet. Monterades på taket med hjälp av 13 årigt barnbarn på ca 45 minuter. Fungerar jättebra

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Har bara två på min router.
Det innebär att antennen förstärker din 5G uppkoppling, men inte din Wifi. Har samma som du och den fungerar utmärkt. Köpte den för två år sedan till min 4G Tp-Link Archer 600, vilket blev ett lyft. Har nu bytt till en Archer NX 200 5G router och tiofaldigat min tidigare goda mobila bandbredd, med samma takantenn. Jag har inget behov att förstärka Wifi signalen. Den är väldigt god i och omkring husbilen med de interna Wifi-antennerna. Wifi.se har idag takantenner med upp till 7 kablar. 4 för LTE eller 5G, 2 för Wifi och 1 för GPS. Då gäller det att ha behov för och utrustning som kan ta emot signalerna, eller behov att ersätta andra antenner, ex GPS.

Olof G

HBK Medlem
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Medlemskap
2025
Toppen