F
F.d. 22215
Guest
Vad har ni för erfarenheter av denna tejp? Tejpade min 17 år gamla bil på taket igår, dyr som pocker var den! Håller den tätt i några år, eller? Är den svår att ta bort när den suttit på plats några år?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vad har ni för erfarenheter av denna tejp? Tejpade min 17 år gamla bil på taket igår, dyr som pocker var den! Håller den tätt i några år, eller? Är den svår att ta bort när den suttit på plats några år?
Hej.
Har använt den till att täta mellan markiskassetten och bilväggen, fungerar utmärkt. Används enl. 3M mycket i bilindustrin så den är säkert bra. Hur den är att ta bort vet jag däremot inte, har inte haft anledning att försöka.
Mvh / Roland
Hittade inget på ebay som var billigt så jag betalade 699 kr för 50mm bredd på Conrad.seDyr? visst, men beror nog på var du handlar.
Köpte en rulle över e-bay för 400:- inkl frakt.![]()