• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

35-års jubileum NKC med 2.200 husbilar !!!!!

I

Inger & Taeke NL

Guest
Ja det är faktiskt sant, 2.200 husbilar på TT-Assen (Hollands Mantorp).

Vilken otrolig syn det var! :spinny: :spinny:

NKC-Nederlandse Kampeerauto Club fyller 35 år i år.

Fredagkväll var det middag med underhållning och dans för hela gänget, 4000 glada medlemmar, den största fest som vi någonsin har varit på. Middagen hölls i en av mässhallarna med en fantastisk organisation, måste man väl ha med så många ätande gäster.

På Lördag och Söndag dagtid var det öppet i en annan Mässhall med tillbehör och nya husbilsmodeller. Över hela området stod tält uppställda där man kunde dela med sig av sina erfarenheter, och lyssna på andras, inom olika intresse-områden som hade med husbilandet att göra.

Lördagkvällen var det middag igen med musik och dans, var länge sedan som jag har dansat så mycket. Kom på att det faktiskt är en underbar konditions-träning!

Söndag var det ingen som fick lämna området före 17.00, det visste vi från början. Vi med flera blev lossdragna med traktor pga allt regnande men det var OK, vi hade haft en kanon-helg och önskar att det kunde organiseras oftare.

Hälsningar till er alla !!! :wink: :rolleyes:
 

Bilagor

  • Paris to Assen 048.JPG
    Paris to Assen 048.JPG
    2,7 MB · Visningar: 4
  • Paris to Assen 040.JPG
    Paris to Assen 040.JPG
    2,8 MB · Visningar: 4
  • Paris to Assen 041.JPG
    Paris to Assen 041.JPG
    2,8 MB · Visningar: 4
  • Paris to Assen 042.JPG
    Paris to Assen 042.JPG
    2,9 MB · Visningar: 4
  • Paris to Assen 043.JPG
    Paris to Assen 043.JPG
    2,7 MB · Visningar: 3
  • Paris to Assen 044.JPG
    Paris to Assen 044.JPG
    2,8 MB · Visningar: 3
  • Paris to Assen 046.JPG
    Paris to Assen 046.JPG
    2,5 MB · Visningar: 1
Toppen