• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

28" eller 32" TV

F

F.d. 53879

Guest
Hej,

Söker efter en 12v tv i storleken 28 eller 32 tum. Det måste vara VESA 100 fäste på. Några förslag på var jag kan söka?

Sv: 28" eller 32" TV

Hej,

Hittar ingen som uppfyller VESA 100 på ebay.de tyvärr. Finluxen verkar fin men vet inte hur jag ska kunna få hem den hit :/

Hej.
Finlux och Anderson är i stort sett samma tv.Tillverkas i Turkiet i samma fabrik.Anderson säljs av Net on Net.Finlux kan du kolla på PriceRunner.Finns flera säljare och levereras fraktfritt.Har själv en Anderson 12/220v är mycket nöjd med den.
Mvj s670sl

Min erfarenhet av Andersson mindre TV är att de är känsliga för överspänning. Mata via DC/DC omvandlare så fungerar det.
ERIKPER

Ett märke att kolla upp för husbilsbruk är LTC. Är tåligare än TV för hemmabruk och är byggda för att klara viss överspänning. Vi har haft 2 husbilar på 7 år men bara en LTC TV. :)

Jag har en Salora 32" LED i HB'n & den fungerar klockrent med min Oyster Digital Parabol.

Tillbaka
Toppen