• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

10% på sevicedelar

F

F.d. 7597

Guest
Nu har vi sett över våran pärla inför premiärturen i påsk.Allting är som det ska vara och Dahlgrens Auto i Uppsala har gjort sitt för att allt ska fungera bra. Vi fick också ett glädjande besked när vi berättade om Husbilsklubben. Dom lovade att alla som visar upp medlemskort från klubben får 10% på sevicedelar och 5% på övriga delar. Det tycker jag är mycket trevligt.Hoppas nu att alla husbilsåkare från en riktigt GLAD PÅSK :mh3::bock:

H

hianders

Guest
Sv: 10% på sevicedelar

Kan det vara något för dem att lägga upp sig i Företagsforum? Kan du ta kontakt med dem Roland (för jag utgår fräckt från att det är Roland som skriver). Vi skall ju inte annars köra med reklam på Forumet och rabatten skall ju vara för medlemmarna som bara kan läsa i Företagsforum. Be dem ta kontakt med mig, tel nr finns under profilen.

Tack

Inger (ansvarig kontakt för Företagsforum HBK)

Toppen