• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Östhammar och Öregrund nån som varit där??

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Hejsan..

Funderar på att åka mot Östhammar och Öregrund nu i slutet av veckan..någon som varit där och kan rekommendera nån bra sovplats? Ska visst vara väldigt fint där. vädret skulle bli bättre så kanske man kan ta sig dit i några dagar och få lite sol...:yes: Tänkte åka vägen förbi Sätra Brunn också på vägen...mysigt med dom små handelsbodarna..Någon mer som ska åka det hållet kanske?? Vinkar för fullt ...dekalen sitter bak..;) vinki vink
 
Senast ändrad:
F

F.d. 1883

Guest
Sv: Östhammar och Öregrund nån som varit där??

Vi åkte över med färjan till Gräsö, Sveriges 5:e största ö och låg på campingen där! Skön och välhållen camping, enda problemet var att någon stal mina nya Foppa tofflor!, även min brorsons! så ser ni 2 par svarta tofflor strl 45 och 43 så kan det vara våra!
Det är ett par dagar sedan vi kom hem men jag kan rekomendera Gräsö och Öregrund!
OBS. vi mötte Lassie.............jag menar Carina, våran ordförande i Ludvika, men tyvärr var det full fräs ner till Jönköping och mina svärföräldrar!
 

CarthagoAnders

HBK Medlem
Inlägg
829
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2024
Sv: Östhammar och Öregrund nån som varit där??

jag har ett par svarta 43or står i källaren, hoppas jag inte blir misstänkt :D
 

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: Östhammar och Öregrund nån som varit där??

Hej crystal..
tack för tipset...lovar ska hålla utkik efter tofflorna*s*..åker nog dit i slutet av veckan..om vädret blir lite bättre. mVH PETTSSON

Har nyss kommit hem efter att träffat Ordf Carina o Gunnar, dom är hemma hos oss i smedjebacken.. campar nere vid hamnen..jättekul..pratat i timmar..tiden gick så fort..

Carina o Gunnar****kram o tack för fika**det var jättetrevligt..Kramar från Lotta & STEFAN
 

Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
494
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
480
Medlemskap
2024
Sv: Östhammar och Öregrund nån som varit där??

Gomorron..

Håller på o packar in i husbilen för fullt.efter frukost drar vi igen..mot Sätra brunn och Östhammar och Öregrund..Hoppas på att vädret sk bli bra med lite soool iaf..*S*Hoppas vi möter många HBK are efter vägen.någon mer som ska åt det hållet idag??? Tack Carina o Gunnar för igår och knapparna*** när vi kliver ur bilen är dom på..*S*så alla vet vem vi är..HIHI**
Soliga Dalakramar från fam pettson**
 
Toppen