• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Östersund

F

F.d. 30064

Guest
Sv: Östersund

Varför inte ställa sig där det är tillåtet, oavsett vad man tycker om camping förbjuden så är det ju det nu. Gör ni så även i era hemkommuner kan man undra. När vi är ute och åker försöker vi hitta ställen att stå på som faktiskt är tillåtet. Det tycker vi är att respektera orterna och dess invånare som vi besöker, men man tänker olika.

Personligen tycker jag att man borde göra en officiel ställplats med tömning o fyllning där för en ca 120kr/natt, men nu när det inte så och jag tror att man bara förstör för sig själv som husbilsåkare om man inte respekterar kommuners olika regler.

Nu finns det ju en ställplats på vackra Frösön som är nyöppnad för i år;

BO Hubilsuppställning

Restaurang Kungsgården på Frösön, Östersund.

Samtliga som använt området nedanför Jamtli behöver ju uppenbarligen inte el, och på denna ställplats kan man välja om man vill ha det eller inte.

Vänliga Hälsningar
Sylvia i Östersund
 
F

F.d. 55521

Guest
Sv: Östersund

190 kr för att parkera sin husbil över natten, kanske det eller jag åker nog vidare.
 
Toppen