• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Önskar ett till ämne under kategorier

F

F.d. 55334

Guest
Sv: Önskar ett till ämne under kategorier

Skulle vara VÄLDIGT trevligt. Eftersom så många skriver - också VÄLDIGT trevligt - blir det lätt att man missar inlägg i Under Markisen om man inte har koll varje dag. Eftersom jag grunnar på bästa sättet att förverkliga mina drömmar - gynna banken i nuvarande ränteläge går väl men hur ser det ut om ett par år? - skulle jag tycka det vore t o m SUPERtrevligt om det fanns en hörna för självbyggen och renoveringar. Webbarna har väl koll på alla inlägg men om det måste till någon sorts upprop för att få en ny avdelning, berätta det.
Ha det gott!
Agneta W

I st f Under Markisen borde jag ha skrivit Senaste Inlägg -
och nu har jag gjort det.:eek:
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55334

Guest
Sv: Önskar ett till ämne under kategorier

Hej Alve,
Kan du inte lägga in önskan som t ex Önskan om ny kategori hembyggen/renoveringar? Förlåt att jag säger så men éfter att ha sett antalet läsningar under Golf Lounge - OK föräldraparet var fanatiska peggare så jag är väl lite allergisk - blir jag lite undrande över vilka rubriceringar som väcker intresset. Jag kunde göra det men det är din idé,dessutom en bra idé.
Agneta W
inte med tummen mitt i handen men med bristande kunskaper i vissa praktiska delar:eek:
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Önskar ett till ämne under kategorier

Hva ønsker dere at det nye forumet skal ha som namn?
Helst også en kort tekst som beskriver hva det handler om.
Som dere ser jeg skriver ikke korrekt svensk :rolleyes:;)
 

Alve

FD HBK Medlem
Inlägg
2.723
Kommun
Ödeshög
HBK-Nr
338
Medlemskap
2023
Sv: Önskar ett till ämne under kategorier

Det är helt riktigt av stor betydelse att rubriken direkt säger vad det handlar om. Den bör dessutom vara så kort som möjligt. Det första jag kommer att tänka på är:
"Bygga husbil". Men att det är husbil det handlar om är ju självklart i Husbilsklubben.

Kanske "Bygga/renovera".
 
Toppen