• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Ölands skördefest - Är alla Sveriges husbilar här?

• Startad av Startad av Matts Torebring
  • Startdatum Startdatum
M

Matts Torebring

Guest
Här kommer min version av Ölands Skördefest 2010 som ni ser på min blogg. Ganska kul att höra människor prata runt omkring oss på sta´n eller vid fyrverkeriet vid "Strand"kanten... Finns det så här många husbilar i Sverige? I så fall måste alla vara här! Se & läs mera Matts Torebring
Vad tyckte ni alla andra som var där?

Senast redigerad av en moderator:
Sv: Ölands skördefest - Är alla Sveriges husbilar här?

Alla husbilar i Sverige var inte där. Vi var i Kinna och gratulerade barnbarnet.Ingle

Sv: Ölands skördefest - Är alla Sveriges husbilar här?

Ja jag stod bakom dig ett tag i Borgholm men flyttade oss för att få lite utsikt över havet annars var allt perfekt. En natt i Eketorps Borg för eldspel. Till helgen Öland för fågelskådning fredag morgon bär det av sen ställs bilen av tycker inte om skitiga och slaskiga underreden.

Tillbaka
Toppen