• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Öland

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 53024

Guest
Hej!
Har varit på Öland under några dagar och åkt både dess östra och västra sida. En stilla undran...finns det inga bensinmackar alls på den östra sidan? Jag lyckades inte hitta någon:rolleyes:
 
F

F.d. 25270

Guest
Sv: Öland

Nej det verkar inte så, och inga matvaruaffärer hellre konstaterade vi i våras.
Mvh
Harry Hymer
 

brogu

HBK Medlem
Inlägg
1.336
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2024
Sv: Öland

Hur är det med synen??? :confused:
Om ni verkligen har åkt hela östra vägen har ni hittat en affär med mack i Alby.
Dom kämpar för sin överlevnad så det var synd att ni missade handling och tankning där.
/Gunnar
 
F

F.d. 25193

Guest
Sv: Öland

:music-icon:hej men jag tror du missat att Öland . är norr om färjestaden enl.folket Men du ska veta östra-södra öland är underbart vi som vill njuta och ej ha barn springande runt benen vi vill njuta av livet .Men vi har inte så mycket affärer tankställen Men vi finns lite här och där när ni behöver,Du har mycket att njuta av ha tålamod vi lever lugnt och skönt BESÖK oss :yes:Yvonne
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen