• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Årsmötet och träffen på Raglanda

Bigge

HBK in Memoriam
Inlägg
816
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
4
Det finns flera sätt att hålla koll på vilka träffar som man anmält sig till.
Detta är det lättaste: Gå in under Snabblänkar-Min Profil för att se vilka träffar ni anmält er till. Ni hittar uppgifterna längst ner under den blå raden med texten "Händelser ni är anmälda till från och med år mån dag"

Man kan också, när man är inne och titta på en träff, se mellan alla typer av reserveringar och inläggen (detta är ett inlägg) finns det en ruta där det står, om du reserverat plats: "För 2008-xx-xx, har du reserverat: Ja"

När det gäller Årsmötet kan du, om du är inne på "Årsmötesträff på Ragglanda Landsjön" högst upp under texten "Inkörning 09,00-12,00 14,00-20,00" klicka på länken "(se särskild information om årsmötet)", det öppnar sidan med anmälan till årsmötet i ett nytt fönster.

Tänk på att betalningen ska vara inne senast 24/4 med medlemsnummer o namn via bankgiro.

Bigge
 
Toppen