• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Årsmöte 2010

maro

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
815
Medlemskap
2025
Sv: Årsmöte 2010

Nu är det uppehåll och enligt vår termometer 16,5 grad - skönt. Nu får det bli hundrundan för vi har inte kommit längre - men man ska ju inte stressa när man är ledig. I em ska det visst bli sol och upp emot 20 grader - hoppas att det stämmer. Annars har vi haft det väldigt trevligt ändå tillsammans med både gamla och nya HBK:are.

:yes::yes::dog:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Kritik kan betraktas på
tvenne vis, posiitvt eller negativt, vilket givetvis är subjektivt tänkande! Kritik är alltid positiv! Hurusom frågar sig då den fåkunnige kan kritik vara positiv. The answer my friend....o.s.v.

Kryptojappe

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Helt rätt Jappe. Uppriktig kritik innebär egentligen bara en återkoppling där någon talar om något för dig, om dig, som din omgivning redan vet och förmodligen vetat länge!

Filosofikrister

PS! Jappe..., sedan vänta jag och förmodligen många med mig, med spänning på förklaringen hur detta inlägg hamnade i just denna tråden! :)

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Filosofikrister!

Så här dagen efter så undrar jag också varför inlägget hamnade här. Jag har ingen förklaring på detta - möjligen skulle det kunna vara att jag rycktes med av den euforiska stämningen som var på mötet och kände att jag måste skriva något käckt innan jag slängde mig i bingen

Förlåten de otydliga ty de begripa icke alltid själva vad de mena! (Josahonnenon 16:5).

Jappe

F

F.d. 58621

Guest

Dessa något kryptiska inlägg gör mig nyfiken, jag vill därför bara komplettera med att nyfikenhet är lärandets ursprung.
V-backen :wink:

F

F.d. 8656

Guest

Hej och God Kväll!

Vi vill också tacka för en härlig helg, med många trevliga nya och gamla bekantskaper. Roligt att det var så många "nya" HBK:are som "vågat" sig ut till sin första träff, hoppas ni fick mersmak. :)

När jag och Lasse låg i hängmattan i går efter årsmötet, kändes allt så bra, känslan i kroppen var total. Så här ska det kännas när man har husbil tänkte jag, soligt och varmt väder, härliga vänner runt om kring sig och en massa husbilar över allt! Kan det bli bättre?! :D

Tusen tack för alla danser! Alltid lika kul, vare sig det är bugg eller foxtrot. :D
Hoppas vi ses igen den 11:e juni....;)

Ett extra tack till Leif17 som lånade ut sina markis-snören till oss så vi kunde fixa klart vår monter. Vi hade glömt snörena hemma...

Vi lämnade Björkvallen näst sist idag, bara Ulla & Kent var kvar när vi åkte. Det var så tomt och ödsligt... Det är en stor grusplan det där.

Tack Knut för "mat-pratet". ;)

Till Carina, Gunnar och alla andra funktionärer, BRA JOBBAT! utan er skulle det ju aldrig gå. Bamsekram till er!

Vem skänkte halkdukarna som jag vann? Helt otroligt att jag vann, för jag vinner aldrig något (förutom att jag redan har vunnit högsta vinst i kärlek ;)), så även fast vi redan har halkdukar så det räcker i husbilen så var det ju kul att vinna! Kanske att jag ska gå på Bonzos linje och använda dem som halkskydd när jag buggar. :D :p

Nu har vi kommit hem och längtar redan till nästa träff som för vår del blir High Chaparral. Är vädret med oss så kan inte den träffen bli annat än lyckad! :cool:

Till alla er som bor i er husbil, jag är så avundsjuk, jag vill också.... Oj vad husbilslivet är härligt, tänk om alla bara kunde njuta av det i stället för att... ja ni förstår säkert...;)

Ha det bäst alla härliga vänner!

Bamsekram!!

Gert8

FD HBK Medlem
Kommun
Haninge
HBK-Nr
8
Medlemskap
2024

Ett jättetack till träffansvariga Carina och Gunnar och deras funktionärer som genomförde arrangemanget på ett strålande sätt.

Ett envist regn märktes mindre med så många glada och trevliga medlemmar runt oss,

Så många nya husbilar som vi var inne och tittade i som den bästa utställning.

Så många gamla och nya vänner att minnas tillsammans med.

Regnet kom ju mest på natten och var mindre med små uppehåll på dagen.

En årsmötesträff som man med värme bär med sej i minnet och hjärtat.

Tack än en gång till alla från Barbro och Gert

Toppen