• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Årets Gasolpriser

Calleinvierno

HBK Medlem
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
3452
Medlemskap
2025
Svensk Camping & Fritid AB. Selaövägen 1 124 59 BANDHAGEN. Telefon, 08-749 33 88
i närheten av Bilprovningen i Högdalen har sänkt sitt pris på gasol.
PK 10 P 11 PA 11 kostar 299:-
Calleinvierno/Roffe:music-icon:

Sv: Årets Gasolpriser

Fick idag faktura från Såifa/Preem för byte av en 11 kg lättmetallflaska gasol, i Hoting. 615:- och inget om någon rabatt. Jag hade räknat med 25% rabatt, vilket jag trodde vi hade. Dyrt nog ändå.
aake

aake på Frösö husvagnar byter dom en P11 för 350 kronor

Adress Fröjavägen 29

Hälsningar Roffe

Roffe

Tack för tipset. Samma pris på Garbo i Grytan (Brunflo), men när man är ute på resa så har Såifa/Preem mestadels legat närmast till. tråkigt om vår iofs modesta rabatt har försvunnit därifrån.

aake

Aake

Rabatten på Preem med 25% försvann redan 1 jan 2008, fick brev hemsänt från Preem att alla rabatter var borttagna någon gång på hösten 2007.

Om vi har haft rabatt i Husbilsklubben ska jag låta vara osagt men jag vet att jag hade det när jag var med i MHCs.

Kingen
Tack för ditt besked. Inte den bästa ordningen på mina papper tydligen. Jag får se till att undvika Såifa.
aake

Tillbaka
Toppen