• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Årets Gasolpriser

Calleinvierno

HBK Medlem
Inlägg
420
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
3452
Medlemskap
2024
Svensk Camping & Fritid AB. Selaövägen 1 124 59 BANDHAGEN. Telefon, 08-749 33 88
i närheten av Bilprovningen i Högdalen har sänkt sitt pris på gasol.
PK 10 P 11 PA 11 kostar 299:-
Calleinvierno/Roffe:music-icon:
 

aake

FD HBK Medlem
Inlägg
4.456
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Årets Gasolpriser

Fick idag faktura från Såifa/Preem för byte av en 11 kg lättmetallflaska gasol, i Hoting. 615:- och inget om någon rabatt. Jag hade räknat med 25% rabatt, vilket jag trodde vi hade. Dyrt nog ändå.
aake
 

aake

FD HBK Medlem
Inlägg
4.456
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Årets Gasolpriser

Roffe

Tack för tipset. Samma pris på Garbo i Grytan (Brunflo), men när man är ute på resa så har Såifa/Preem mestadels legat närmast till. tråkigt om vår iofs modesta rabatt har försvunnit därifrån.

aake
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Årets Gasolpriser

Aake

Rabatten på Preem med 25% försvann redan 1 jan 2008, fick brev hemsänt från Preem att alla rabatter var borttagna någon gång på hösten 2007.

Om vi har haft rabatt i Husbilsklubben ska jag låta vara osagt men jag vet att jag hade det när jag var med i MHCs.
 

aake

FD HBK Medlem
Inlägg
4.456
Kommun
Krokom
HBK-Nr
1270
Medlemskap
2021
Sv: Årets Gasolpriser

Kingen
Tack för ditt besked. Inte den bästa ordningen på mina papper tydligen. Jag får se till att undvika Såifa.
aake
 
Toppen