• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ångrade inlägg!

Zero

FD HBK Medlem
Inlägg
1.379
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
3061
Medlemskap
2022
För ett antal år sedan i en tid när det var flera personliga inlägg, bemötte jag ett inlägg på ett sätt som jag haft dåligt samvete för i flera år. Det var en medlem som skrev och erbjöd sig att hjälpa någon klubbmedlem som kanske hade blivit stående p.gr. av tekniska problem. Han skrev att han hade mycket verktyg och om han befann sig i närheten hjälpte han gärna till. Jag svarade då på hans generösa inlägg att det gör man väl oavsett om det är en klubbmedlem eller inte och det var flera som höll med mig.. oljust onödig tackling av mig som jag ångrat.
 

Flow

FD HBK Medlem
Inlägg
27
Kommun
Kalmar
HBK-Nr
30065
Medlemskap
2023
Ibland uppfattas det vi försöker förmedla fel, och ibland formulerar och agerar vi obetänksamt - utan illvilja. Gissningsvis uppskattades din goda tanke med inlägget även av mottagaren. Vi är bara människor.
 

Roland L

HBK Medlem
Inlägg
249
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
2780
Medlemskap
2024
Nu förtiden förändras språket snabbt. Det blir ett problem när det inte förändras lika snabbt överallt, geografiskt och åldersmässigt. Jag tycker man skall skriva och tänka igenom först och sedan skicka. Då kan många missförstånd undvikas.
 
Toppen