Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag har nog rekordet Hämtade SivVan och körde henne till hemmacampingen. Ett konstigt pipande typ larm gjorde det omöjligt att övernatta i bilen. Ett besök på verkstaden fixade det. Sjukdom i familjen gjorde sen att jag inte kunde ge mig ut på vägarna. Firade midsommar på campingen. Efter den helgen snubblade jag och föll med bruten axel som resultat. Nu åtta veckor senare kan jag köra min automatväxlade personbil men inte SivVan. Det lär inte bli fler övernattningar eller mil denna sommar. Snacka om bottenrekordJa, det är olika. Själv är jag alltid lika förvånad över att vissa husbilsägare kör så lite med bilarna.
Så ska husbilen rullaVåran ”säsong” började i nov, åkte då via Tyskland och Frankrike till Spanien och Portugal, det blev drygt 1300mil på 3 månader, under sommaren en sväng till Höga Kusten, en till Vildmarksvägen och är nu på väg upp till Nordnorge så det kommer bli över 2000 mil på ett år.
Säsongen är inte över än. Killgissar att vi landar på 1200 -1300 mil i år, om allt går som det ska. Vi är i skrivande stund i Österrike på väg till Sicilien.
Ser jättefint ut